obwodnicastrykowo.pl

  • Aktualności
  • Zakres robót
  • Postęp robót
  • Galeria
    • Zdjęcia z terenu
    • Zdjęcia lotnicze
    • Filmy z terenu
    • Filmy z powietrza
  • Podwykonawcy
  • Kontakt

WRZESIEŃ 2023

Deskowanie podpory P3 na obiekcie WD2
Formowanie nasypu w okolicy obiektu WD2
Kontynuacja prac związanych z montażem rusztowania popora P2 obiekt WD2
Montaż deskowania – oczep na słupach podpory P2 obiekt WD2 cz.2
Montaż deskowania – oczep na słupach podpory P2 obiekt WD2 cz.2
Montaż rusztowania podpora P2 obiekt WD2
Obiekt WD2 na pierwszym planie podpora P1 w tle Podpora P2 z deskowaniem belki zespalającej słupy
Pielęgnacja płyty zespalającej przepustu P2
płyta przepustu P2
Podpora P1 obiekt WD2 po usunięciu deskowania widok od wewnątrz
Przygotowane rusztowanie do montażu deskowania i zbrojenia belki zespalającej na podporze P2 obiekt WD2 cz.2
Przygotowane rusztowanie do montażu deskowania i zbrojenia belki zespalającej na podporze P2 obiekt WD2
Roboty branżowe teletechniczne cz.1
Roboty związane z budową nasypu
Rozbiórka deskowania podpora P1 obiekt WD2
Rozładunek materiału do budowy nasypów
Rusztowanie do montażu deskowania i zbrojenia belki zespalającej na podporze P2 obiekt WD2
Skarpowanie nasypu ok km. 0+600
Ulepszanie gruntu spiowem hydraulicznym wbudowywanego w nasyp
ulepszanie gruntu spoiwem hydraulicznym w okolicach obiektu WD2
W trakcie robót ziemnych
Widok na obiekt WD1 od strony podpory P2
widok od strony obiektu WD2 w kierunku zaplecza budowy po prawej droga serwisowa nr 3
Widok ogólny od km 0+800 w kierunku obiektu WD1
widok ogólny w kierunku zaplecza budowy od strony obiektu WD2
Widok z nasypu w kierunku obiektu WD1
Wykańczanie powierzchni płyty zespalającej przepustu P2
Zacieranie płyty zespalającej przepustu P2
Zamknięcie deskowania ścian podpory P3 obiekt WD2
Zbrojenie ściany podpory P3 obiekt WD2 widok od strony zewnętrznej cz. 2
Zbrojenie ściany podpory P3 obiekt WD2 widok od strony zewnętrznej
Zbrojenie ściay podpory P3 obiekt WD2
Betonowanie belki na podporze P2 obiekt WD2
Deskowanie wspornika podpory P2 obiekt WD2
DK32 km 0+300 – 0+500 zagęszczanie warstwy nasypu
DK32 km 0+350 – 0+450 nasyp, dozowanie spoiwa
DK32 km 0+350 – 0+500 skarpowanie nasypu
DK32 km 0+400 – 0+520 nasyp dostawa materiału
DK32 km 0+600 – 0+700 nasyp, dozowanie spoiwa
DK32 km 0+600 – 0+700 wykonywanie prac związanych z ulepszaniem warstwy naypu
DK32 km 0+600 – 0+800 wykop pod kanał technologiczny
DK32 km 1+300 – 1+500 drenaż
DK32 km 1+300 – 1+500 układanie rury drenarskiej
DK32 km 2+400 – 2+485 formowanie nasypu
DK32 km 2+560 – 2+700 nasyp, dozowanie spoiwa
DK32 km 2+560 – 2+700 transport materiału na nasyp
DK32 km 2+600 – 2+700 formowanie nasypu
DK32 km 2+600 – 2+700 nasyp dostawa materiału
DK32 km 2+600 – 2+700 ulepszanie warstwy nasypu spoiwem hydraulicznym
Droga nr 1 – podbudowa pomocnicza
Droga nr 2 krawężnik drogowy
Droga nr 2 ustawienie krawężnika
Płyta przepustu P2
Zbrojenie podpory P3 obiektu WD2
Zbrojenie podpory P3 obiekt WD2
deskowanie podpory P3 obiekt WD2
DK32 km 0+560 – 0+700 formowanie nasypu
DK32 km 0+600 – 0+750 budowa nasypu
DK32 km 0+700 – 0+900 budowa kanału technologicznego
DK32 km 2+200 – 2+400 profilowanie i zagęszczenie nasypu
DK32 km 2+300 – 2+450 dozowanie spoiwa
DK32 km 2+300 – 2+450 ulepszanie warstwy nasypu
DK32 km 2+350 – 2+450 dozowanie spoiwa zdj2
DK32 km 2+350 – 2+485 transport materiału na nasyp
DK32 km 2+350 badania nośności nasypu przez GDDKiA
Droga tymczasowa nr 1 – budowa nasypu
Przepust P2 – izolacja płyty najazdowej
Przepust P2 – ziloacja płyty zespalającej
WD-1 – Beton podkłądowy podwaliny murów oporowych
WD-1 Beton podkładowy podwaliny murów oporowych przy P1 (1)
WD-2 – deskowanie korpusu P3
WD-2 – poprzecznica P2 – etap I
WD-2
Droga nr 1 – profilownie podbudowy 0-31,5
Droga nr 2 – zagęszczenie nasypu pod ścieżkę rowerowa
DK32 km 0+500 – 0+700 profilowanie warstwy nasypu
DK32 km 0+600 – 0+700 nasyp (1)
DK32 km 0+650 – 0+750 ulepszenie nasypu spoiwem hydraulicznym
DK32 km 2+200 – 2+485 dozowanie spoiwa do ulepszania nasypu
DK32 km 2+350 – 2+485 profilowanie + zagęszczenie nasypu
DK32 km 2+600 – 2+700 zagęszczenie nasypu
DK32 km 2+700 – 2+800 zagęszczenie nasypu
Droga nr 1 – podbudowa zasadnicza 031,5 zdj2
Droga nr 1 – podbudowa zasadnicza 031,5
Droga nr 1 + zjazd – podbudowa zasadnicza
Droga nr 2 – nasyp pod chodnik
Izolacja części wewnętrznej podpory obiektu WD2
WD-1 – podwaliny murów oporowych
WD-1 Beton podwaliny murów oporowych
WD-1 podpora P1 – zbrojenie fundamentu muru oporowego
WD-2 – Betonowanie korpusu P3 cz.2
WD-2 – Betonowanie korpusu P3
WD-2 Deskowanie korpusu P3
WD-2 Izolacja ściany korpusu P1
Badania-kontrolne-GDDKiA-nosnosci-nasypu
Budowa drenażu w km 1+300 – 1+500
DK32 km 0+350 – 0+520 ulepszenie nasypu spoiwem
DK32 km 0+580 – 0+650 budowa nasypu
DK32 km 0+650 – 0+750 ulepszenie nasypu (1)
DK32 km 2+050 – 2+250 przygotowanie nasypu pod GWN
DK32 km 2+200 – 2+400 ulepszenie nasypu
DK32 km 2+600 – 2+700 budowa nasypu
DK32 km 2+600 – 2+700 ulepszenie nasypu
DK32 km 2+700 – 2+800 budowa nasypu
DK32 km 2+700 – 2+800 zagęszczenie nasypu (1)
Droga nr 2 – badanie nośności podbudowy z kruszywa
Droga nr 2 – podbudowa z kruszywa
Droga tymczasowa nr 1 – podbudowa z kruszywa
Droga tymczasowa nr 2 – podbudowa z kruszywa
Połączenie drogi tymczasowej z istn. DK32
WD-1 Mury izolacja podwaliny murów oporowych
WD-2 – podpora P2- montaż podparcia poprzecznicy
WD-2 P2
WD-2 podpora P1 – izolacja na zimno
WD-2 podpora P2 – podparcie poprzecznicy etap II
WD-2 przygotowanie podparcia poprzecznicy P2
Post Views: 210

Ostatnia aktualizacja: 07.07.2023

008419
Odsłon łącznie: 8419

Projekt i wykonanie: RTKSystem