obwodnicastrykowo.pl
Aktualności
Zakres robót
Postęp robót
Galeria
Zdjęcia z terenu
Zdjęcia lotnicze
Filmy z terenu
Filmy z powietrza
Podwykonawcy
Kontakt
PAŹDZIERNIK 2023
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.2
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.3
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.4
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.5
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.6
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.7
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.8
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.9
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.10
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.11
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.12
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.13
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.14
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.15
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.16
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.17
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P cz.18
Droga nr 1 roboty bitumiczne warstwa podbudowy AC22P
DK32 0+600 – 0+700 nasyp
DK32 2+050 – 2+250 – w-wa podbudowy 031,5 jako pielęgnacja
DK32 2+050 – 2+250 nasyp GWN
DK32 km 2+050 – 2+250 podbudowa C5-6 profilowanie + zagęszczanie
DK32 km 2+050 – 2+250 podbudowa C5-6 rozkładanie
DK32 km 2+050 – 2+250 podbudowa C5-6 zagęszczenie
DK32 km 2+050 – 2+250 podbudowa C5-6 zdj2
DK32 km 2+050 – 2+250 podbudowa C5-6
DK32 km 2+250 – 2+450 stabilizacja nasypu
DK32 km 2+300 – 2+450 drenaż
DK32 km 2+600 – 2+700 stabilizacja nasypu
DK32 km 2+900 – 3+000 wykop pod kanał technologiczny
Drenaż km 2+400
Droga nr 1 – oznakowanie poziome + formowanie poboczy
Droga tymczasowa nr 1 – oznakowanie poziome
Kanał technologiczny przy WD1 – przewiert pod torami
Studnia drenarska km 2+100
WD-1 – montaż prefabrykatów muru oporowego
WD-1 mury opowe – ściana z gruntem zbrojonym
WD-1. Mury oporowe
WD-2 – deskowanie płyty ustroju nośnego
WD-2 – zbrojenie płyty ustroju
WD-2 zbrojenie płyty ustroju nośnego
Wygrodzenie dla pieszych przy rondzie nr 1 zdj2
Wygrodzenie dla pieszych przy rondzie nr 1 zdj1
widok ogólny obiekt WD-1
WD-2 – zbrojenie płyty ustroju nośnego
WD1-P1 zagęszczenie zasypku muru
WD-1 montaż krawężnika i deski gzymsowej
WD-1 – korytko pod drenaż zaprzyczółkowy
WD-1 – montaż krawężnika (1)
WD-1 – zasypka inżynierska – grunt zbrojony (1)
WD-1 – zasypka inżynierska – grunt zbrojony (2)
WD-1 – zasypka inżynierska – grunt zbrojony 2
WD-1 budowa muru oporowego przyczółka P2
WD-1 – budowa muru oporowego przyczólka P1
Prace zbrojarskie – zbrojenie płyty ustroju nośnego obiektu WD-2
Obiekt WD-1 montaż elementu muru oporowego
Droga tymczasowa nr 2 – wprowadzenie COR
Droga nr 1 – wprowadzenie COR + rozbiórka DK32
DK32 rondo 3 – rozbiórka nawierzchni
DK32 rondo 1 – rozbiórka nawierzchni
DK32 km 2+350 – 2+485 ulepszenie nasypu
DK32 km 2+300 – 2+485 ulepszenie nasypu
DK32 km 2+070 – drenaż – studnia
DK32 km 1+700 – 2+000 drenaż
DK32 km 1+030 – 1+075 podbudowa C5-6 w rejonie wyspy
Przepust P1 – wykop cz.2
Przepust P1 – wykop
WD-1 – zasypka z gruntu zbrojonego
WD-2 – beton podkładowy podwaliny murów cz.2
WD-2 – beton podkładowy podwaliny murów
WD-2 – Podwaliny murów oporowych
WD-2 Zbrojenie płyty ustroju niosącego
Post Views:
175